چگونه مخابرات آینده را رهبری خواهد کرد

چگونه مخابرات آینده را رهبری خواهد کرد

چگونه مخابرات آینده را رهبری خواهد کرد

هوشمند سازی knx

چگونه مخابرات آینده را رهبری خواهد کرد شرکت‌های مخابراتی ضروری اکنون به بررسی طرح‌های کسب‌وکار به عنوان راهی برای مقابله با کالایی شدن بازار ادامه می‌دهند.

مارک واس، مدیر فروش استراتژیک بریتانیا و شمال EMEA در CloudBlue می گوید با وجود این، طی هفت سال گذشته تنها رشد 28 درصدی در بازده کل سهامداران وجود داشته است.

بخش B2B فرصت‌های متعددی را برای رشد در اختیار شرکت‌های مخابراتی آینده‌نگر قرار می‌دهد،

با این حال این تمایز بازار است که عامل اساسی موفقیت است.

به همین دلیل، اینترنت اشیا (IoT) برای شرکت‌های مخابراتی که امیدوارند از رقبا متمایز شوند و مدل کسب‌وکار خود را بهبود بخشند، به اوج می‌رسد.

اینترنت اشیا با ایجاد شبکه‌ای از تجزیه و تحلیل پیشرفته

هوشمند سازی knx

قابلیت‌های خودکار و بینش‌های بی‌درنگ، این قدرت را دارد که مزیت‌های عملیاتی جدیدی را به کسب‌وکارها در بخش‌های مختلف ارائه دهد.

با این حال، بسیاری از شرکت‌هایی که روی فناوری‌های اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری کرده‌اند،

برای تحقق مزایای وعده داده شده آن تلاش می‌کنند. اتصال یکی از موانع کلیدی برای تحقق این پتانسیل است.

در سراسر صنایع، نیاز به راه‌حل‌های IoT وجود دارد که به‌سرعت و ساده به کار گرفته شوند.

با نزدیک شدن به سال 2023 بسیاری از شرکت های مخابراتی قبلاً به 5G ارتقا یافته اند. این آنها را در موقعیت قطبی برای سال پیش رو قرار می دهد.

فرصتی برای ارائه راه حل های IoT برای تحرک و رومینگ آماده برای بازار فراهم می کند که با اتصال نقاط از دستگاه به شبکه در یک بسته، “خارج از جعبه” کار می کنند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به این موضوع بیندازیم که چرا اینترنت اشیا چنین وعده‌ای را برای شرکت‌های مخابراتی ارائه می‌دهد و چگونه می‌توانند گزینه‌های پیاده‌سازی سنگی را ارائه دهند.

زمان آن فرا رسیده است که شرکت های مخابراتی در آینده اینترنت اشیا سرمایه گذاری کنند

هوشمند سازی knx

فناوری اینترنت اشیا به مخابرات این فرصت را می‌دهد که نقشی جدید به شکل ارائه‌دهنده خدمات ایجاد کنند.

به نوبه خود به افزایش حاشیه‌های درآمد مکرر و کاهش ریزش کمک می‌کند. این با نیاز مشتری برای هدایت مخارج OPEX در مقابل CAPEX مطابقت دارد.

از بیمارستان‌های هوشمند و کارخانه‌های هوشمند گرفته تا مدیریت ناوگان و خودروهای خودمختار،

نمونه‌های مورد استفاده B2B که به تأخیر کمتر، پهنای باند بالا و قابلیت اطمینان بالا در رومینگ یا در حرکت بلادرنگ نیاز دارند، کم نیست.

شرکت‌های مخابراتی فرصت منحصر به فردی برای ارائه راه‌حل‌هایی برای فعال کردن این موارد استفاده دارند تا به مشتریان کمک کنند تا ارزش اینترنت اشیا را خیلی سریع درک کنند.

به همین دلیل، پوشش قوی شبکه تلفن همراه برای آینده پذیرش اینترنت اشیاء ضروری است و شرکت‌های مخابراتی در حال حاضر آماده هستند تا به ارائه کسب و کار اصلی خود کمک کنند.

شرکت‌های مخابراتی می‌توانند از خدمات اتصال هسته‌ای عظیم استفاده کنند که آنها را از فروش «لوله» به فروش «نتایج تجاری» ملموس ارتقا می‌دهد.

به این ترتیب، شرکت‌های مخابراتی یک راه استراتژیک برای مقابله با افزایش کالایی شدن بازار دارند.

به عنوان مثال، انتظار می‌رود بازار اینترنت اشیا در استرالیا و نیوزلند تا سال 2026 به 24 میلیارد دلار برسد.

ارائه‌دهندگانی که می‌توانند به شرکت‌ها در تحقق اهداف تحول دیجیتال و ارائه تمام اتصالات شبکه مهم کمک کنند، می‌توانند ارزش واقعی خدمات خود را به نمایش بگذارند.

فقدان یک رهبر بازار فراگیر برای ارائه خدمات اینترنت اشیا است

هوشمند سازی knx

چیزی که به این داستان اضافه می شود، فقدان یک رهبر بازار فراگیر برای ارائه خدمات اینترنت اشیا است.

در اینجا، تکه تکه شدن بازار چنان آشکار است که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که عدم قطعیت قابل‌توجهی ایجاد می‌کند،

همانطور که میشل مکنزی و تام ربیک از Analysys Mason تأکید کردند: «شرکتی که می‌خواهد اتصال را به دستگاه خود اضافه کند،

برای انتخاب یک فناوری مشکل دارد. به سادگی می تواند کوالکام و سایرین ماژول هایی را اضافه کند.

اتصال NB-IoT و LTE-M را ارائه می دهند، اما این باعث پیچیدگی و هزینه می شود.

ساده سازی تحویل اینترنت اشیا

هوشمند سازی knx

اینترنت اشیا نوید یک بهبود اساسی را در شیوه زندگی، کار و بازی ما می دهد.

این فناوری مبتنی بر شبکه‌ای از اشیاء فیزیکی است که به طور مداوم به اینترنت متصل هستند.

به‌روزرسانی‌های آنی را به عقب و جلو ارسال کنند و یک جریان داده غنی از دستگاه‌های لبه به سرورهای مرکزی ایجاد کنند.

توانایی ارائه یک تجربه سلف سرویس دیجیتال یکپارچه به مشتریان B2B به داشتن یک زنجیره تامین قوی متکی است.

در اینجا فرصت اصلی نهفته است. ارائه خدمات اینترنت اشیا از تعدادی لایه به هم پیوسته تشکیل شده است که برای حل مشکلات زنجیره تامین باید بسته بندی شوند:

اتصال

هوشمند سازی knx

اینترنت اشیا به سرعت بالا، تاخیر کم و اینترنت قابل اعتماد متکی است. در حالت ایده آل،

این پوشش باید به طور یکپارچه موارد استفاده زیادی را در بازی جای دهد. شبکه های امن و خصوصی 5G در مقیاس مورد نیاز است.

دستگاه‌ها

هوشمند سازی knx

تولیدکنندگان دستگاه‌های اینترنت اشیا بی‌پایانی وجود دارند که پیچیدگی‌ای را ایجاد می‌کند.

توسط راه‌حل‌های چند فروشنده و غیریکپارچه اینترنت اشیا در سراسر زنجیره تأمین معرفی شده است.

لجستیک، موجودی، اعتبارسنجی، مدیریت قرارداد و پشتیبانی باید برای هر فروشنده ارزیابی شود.

علاوه بر این، سازندگان دستگاه از محصولات و استانداردهای مختلفی استفاده می کنند که تضمین سازگاری نرم افزار را دشوار می کند.

برنامه های کاربردی

هوشمند سازی knx

مشابه سخت افزار دستگاه، برنامه های نرم افزاری اینترنت اشیا توسط حجم زیادی از ISV ها تولید می شوند.

این تکه تکه شدن بازار در مورد قابلیت همکاری، سازگاری دستگاه و نسخه‌سازی بدون استانداردهای واضح،

زمینه‌های ریسک متعددی را ایجاد می‌کند. حفظ حریم خصوصی نیز یک نگرانی کلیدی است،

همانطور که توسط قانون جدید اتحادیه اروپا که هدف آن مقابله با حملات سایبری،

با جریمه های سنگین برای توسعه دهندگانی است که رعایت نمی کنند، برجسته شده است.

تجارت

هوشمند سازی knx

اگر مشتریان به دنبال خرید اشتراک های تجاری ساده برای knxstore راه حل های اینترنت اشیا هستند،

شرکت های مخابراتی برای تحقق بخشیدن به پتانسیل فروش کامل هر محصول یا خدمات با مشکل مواجه خواهند شد.

با زنجیره تامین تکه تکه، شرکت‌های مخابراتی با ادغام دستی فروشنده اینترنت اشیا با سیستم‌های BSS و OSS خود مواجه می‌شوند.

می‌تواند چندین ماه طول بکشد و صدها هزار پوند چگونه مخابرات آینده را رهبری خواهد کرد برای هر فروشنده هزینه داشته باشد.

این امر باعث می شود که ساخت کاتالوگ محصولات اینترنت اشیا که ارزش و اختیاری را به مشتریان ارائه می دهد، یک کار نجومی باشد.

IdLnVW
ارسال دیدگاه