ابزارمارت همواره رضایت و آسودگـی خاطـر مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است.

به این منظور بازگشت رایگان کالا تا 30 روز (طبق بند 1) بعد از تحویل کالا توسط مشتری امکان پذیر است. هدف اصلی ابزارمارت ارسال کالاهای سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز مشتری است و لذا تمامی کالاها با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌شوند. بازگشت کالا بر اساس هریک از بندهای زیر امکان پذیر است:

استفاده از 30 روز مهلت بازگشت کالا

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت رایگان کالا به مدت 30 روز پس از دریافت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت 30 روزه الزامی است: 1- استفاده نکردن از دستگاه 2- بازشدن دستگاه پلمپ 3- مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه 4- مخدوش نشدن بارکد دستگاه

مغایرت در ارسال کالای خریداری شده

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت ابزارمارت رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزارمارت نخواهد بود.

کالای دارای آسیب فیزیکی

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد بازگشت ابزارمارت رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزارمارت نخواهد بود.ابزارمارت نخواهد بود.

کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده کاری) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت کالا، مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت ابزارمارت رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (دو روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزارمارت نخواهد بود.

قدم اول

جهت اعلام مشکل در کالای دریافتی (بندهای 1-4) و نیاز به بازگشت کالا، لازم است قبل از بازگرداندن کالا، از طریق تلفن 02174506 ، سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (چت) و یا ایمیل Support@knxstore.ir اقدام گردد.
جهت اعلام مشکل در کالای دریافتی (بندهای 1-4) و نیاز به بازگشت کالا، لازم است قبل از بازگرداندن کالا، از طریق تلفن 02174506 ، سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (چت) و یا ایمیل Support@knxstore.ir اقدام گردد.

قدم دوم

به منظور بازگشت کالا، لازم است فرم بازگشت کالا، به طور کامل و با دقت تکمیل شود و به همراه محصول و یا از طریق ایمیل Support@knxstore.ir ارسال شود. در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا ابزارمارت از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.
به منظور بازگشت کالا، لازم است فرم بازگشت کالا، به طور کامل و با دقت تکمیل شود و به همراه محصول و یا از طریق ایمیل Support@knxstore.ir ارسال شود. در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا ابزارمارت از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.

قدم سوم

باید محموله بازگشتی با پست سفارشی ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه محموله و یا از طریق ایمیل Support@knxstore.ir ارسال شود در صورت بازگشت کالا به هر روش دیگر به جز پست سفارشی ابزارمارت مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.
باید محموله بازگشتی با پست سفارشی ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه محموله و یا از طریق ایمیل Support@knxstore.ir ارسال شود در صورت بازگشت کالا به هر روش دیگر به جز پست سفارشی ابزارمارت مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.

قدم چهارم

هزینه کالای بازگشتی در صورت تایید بازگشت، به عهده ابزارمارت خواهد بود.
هزینه کالای بازگشتی در صورت تایید بازگشت، به عهده ابزارمارت خواهد بود.

قدم پنجم

بازگشت محصولات بهداشتی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده، دستکش و ... مقدور نیست.
بازگشت محصولات بهداشتی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده، دستکش و ... مقدور نیست.

قدم ششم

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی در بسته بندی محموله دریافتی، از دریافت کالا خودداری کرده و آسیب دیدگی کالا و عدم دریافت آن به پشتیبانی ابزارمارت اطلاع داده شود.
در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی در بسته بندی محموله دریافتی، از دریافت کالا خودداری کرده و آسیب دیدگی کالا و عدم دریافت آن به پشتیبانی ابزارمارت اطلاع داده شود.

قدم هفتم

به منظور بازگشت کالا، لازم است که کالا در بسته‌بندی جداگانه قرار گرفته و از مخدوش کردن، نوشتن و الصاق هرگونه برچسب بر روی بسته بندی کالا خودداری شود. در صورت مخدوش شدن بسته بندی کالا ابزارمارت از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.
به منظور بازگشت کالا، لازم است که کالا در بسته‌بندی جداگانه قرار گرفته و از مخدوش کردن، نوشتن و الصاق هرگونه برچسب بر روی بسته بندی کالا خودداری شود. در صورت مخدوش شدن بسته بندی کالا ابزارمارت از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.

قدم هشتم

در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان ابزارمارت، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود.
در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان ابزارمارت، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود.

قدم نهم

چنانچه کالای خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه کالای بازگشتی هدیه کالا و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.
چنانچه کالای خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه کالای بازگشتی هدیه کالا و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.

قدم دهم

پس از بررسی و تایید بازگشت کالا، توسط واحد بازگشت کالا ابزارمارت، حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تعویض کالا و یا پرداخت هزینه سفارش به انتخاب مشتری اقدام می‌گردد.
پس از بررسی و تایید بازگشت کالا، توسط واحد بازگشت کالا ابزارمارت، حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تعویض کالا و یا پرداخت هزینه سفارش به انتخاب مشتری اقدام می‌گردد.

قدم یازدهم

پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر ( بندهای 1-4) تشخیص داده شود کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش کالا، کالا به مدت 30 روز به صورت امانت نزد ابزارمارت باقی می‌ماند و پس از این مدت ابزارمارت هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی کالا بر عهده نخواهد داشت.
پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر ( بندهای 1-4) تشخیص داده شود کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش کالا، کالا به مدت 30 روز به صورت امانت نزد ابزارمارت باقی می‌ماند و پس از این مدت ابزارمارت هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی کالا بر عهده نخواهد داشت.
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت